Jednoduchá zmena na nezoranom povrchu a v brázde
Veľkosť traktora a rozmer pneumatík určujú, okrem iného, prevádzku pluhu v brázde, na nej a vedľa nej. Konkrétne jeho použitie s pásmi, dvojitými kolesami alebo extra širokými pneumatikami väčšími ako 710 mm neumožňuje jazdu v brázde bez zhutnenia pôdy, ktorá už bola čiastočne zoraná.
Veľkou výhodou on-land orby je znížený tlak na pôdu vďaka veľkej styčnej ploche širokých pneumatík traktora a možnosť pracovať s nižším tlakom v pneumatikách. V dôsledku toho dochádza k výrazne nižšiemu zhutňovaniu a zabraňuje tvorbe akejkoľvek pluhovej pánvy. Naviac pozemná prevádzka zabezpečuje zlepšené trakčné vedenie vďaka nižšiemu bočnému ťahu a efektívnejšiemu prenosu výkonu. Pre maximálny pracovný komfort a presné napojenie na ďaľšiu brázdu je možné využiť aj systémy riadenia GPS. Konštantné hĺbkové riadenie prebieha pomocou predného oporného kolesa, ktoré sa trvalo pohybuje na neobrobenej pôde.
Na takýto spôsob orby majú rozhodujúci vplyv ďalšie faktory, napr. stav pôdy. Rýchle a jednoduché prepínanie medzi prevádzkou na zemi a prevádzkou v brázde je preto nesmierne dôležité. Pokiaľ povrch pôdy na poli neumožňuje optimálnu trakciu v dôsledku dažďa alebo mokra, je kedykoľvek možný rychly prechod na prevádzku v brázde. Jediné, čo je potrebné, je presunúť hydraulickú páku na otočnom ramene.
Orba s novým poloneseným on-land otočným pluhom AMAZONE Tyrok 400.
Čistá stabilita bez kompromisov
Tyrok on-land má pevný rám obddĺžnikového profilu z vysokopevnostnej ocele s rozmerami 200x150x10 mm. Ten dáva on-land Tyroku extrémne vysokú úroveň stability. Rozhodujúcou výhodou oproti štvorcovej rámovej konštrukcii je, že sa hlavný rám neprehybuje ani počas náročných pôdnych podmienok. Tým je zabezpečená rovnomerná pracovná hĺbka po celej dĺžke a pracovnej šírke, čo je rozhodujúce hlavne pri veľkých pracovných záberoch.
On-land Tyrok boduje taktiež systémom otáčania
SmartTurn. Na súvrati je postup rýchleho otáčania tesne pred koncom dvakrát hydraulicky spomalené. To má za následok tlmiaci účinok, ktorý znižuje namáhanie konštrukcie pluhu pri zasunutí valca. V rýchlosti nie je potrebné robiť kompromisy. Pri variante onland sa „rám“ pred otáčaním automaticky zasunie cez on-land valec, aby bolo ťažisko otáčania čo najnižšie a sily pôsobiace na traktor a pluh boli čo najmenšie.
Telo pluhu je starostlivo premyslené – SpeedBlade pre menšie opotrebenie
Teleso pluhu
SpeedBlade s patentovanou, extra veľkou prednou časťou odhrňovačky, sa vyznačuje minimálnym opotrebením. Zvýšením pracovnej rýchlosti z napr. 6 km/h až na 8 km/h sa hlavný bod opotrebenia automaticky posúva smerom ku stredu orbového telesa. Hlavné miesto opotrebenia, a to aj pri vysokých pracovných rýchlostiach, je teda na zväčšenej prednej časti odhrňovačky. V závislosti na použití a účele spoločnosť AMAZONE ponúka rôzne tvary pásové a pevné profily odhrnovačiek.
Další detail s veľkým efektom: hrot radličky kryje čepeľ tak, aby bol kĺb chránený v hrote radličky. Vďaka tomuto šikovnému spojeniu sa nezachytia žiadne rastlinné zostatky ani ďalšie nečistoty.
Spoločnosť AMAZONE nastavuje najvyššie štandardy pri výrobe spotrebných dielov pluhov pomocou jedinečného procesu kalenia ©plus. Vďaka pridanému karbónu sú spotrebné diely Tyrok oveľa tvrdšie a odolnejšie.
Orba s novým poloneseným on-land otočným pluhom AMAZONE Tyrok 400.
Bezpečné, pohodlné a presné nastavenie pre dokonalý pracovný profil
Tyrok Onland je štandardne vybavený mechanickým nastavením šírky brázdy. Voliteľne je možné pracovnú šírku hydraulicky a plynule prispôsobiť podmienkam z pohodlia sedadla traktora. Nastavenie prednej brázdy pre presnú následnú orbu je tiež možné nastaviť ručne alebo hydraulicky. Výhodou je tu priame spojenie valca prednej brázdy v prednej časti pluhu pre presné prispôsobenie poslednej brázde.